Często Zadawane Pytania

Lista pytań, które najczęściej zadają nasi partnerzy

W jaki sposób dowiem się, że ktoś złożył zamówienie

Udostępniamy aplikację kelnerską, którą można zainstalować na telefon z systemem Android. W aplikacji został wbudowany moduł powiadomień, który poinformuje zespół kelnerski o nowym zamówieniu.

Czy klient widzi informację, że zamówienie jest w realizacji

Tak, po złożonym zamówieniu klient widzi status realizacji zamówienia.

Jakimi sposobami płatności klient może zapłacić za zamówienie

System posiada integrację z płatnościami PayU. Operator ten umożliwia płatność przez główne dostępne banki w polsce oraz szybkie przelewy BLIK.

Czy będę musiał sam przygotować kod QR na stolik?

Nie, w panelu który zostanie udostępniony po założeniu konta będziesz miał możliwość wygenerować etykiety z kodem QR. Posiadamy również kontakt do drukarni, która realizowała Nasze wcześniejsze zamówienia.

Jak wygląda rozliczenie płatności?

Płatności obsługuje firma PayU. Aby uruchomić moduł płatności potrzebujesz założyć swoje indywidualne konto w tym systemie a następnie podać w panelu reestauracyjnym identyfikator konta.

Czy mogę zmieniać wygląd swojego menu?

Tak w panelu restauracyjnym możesz sam zarządzać kartą dań. Również udostępniamy moduł personalizacji karty. Sam decydujesz jakie kolory, logotyp będzie widział Twój gość po zeskanowaniu kodu QR.

Nadal masz pytanie? Nie martw się, nasz zespół obsługi klienta jest gotowy do pomocy w przypadku jakichkolwiek pytań lub problemów