Udostępniamy aplikację kelnerską, którą można zainstalować na telefon z systemem Android. W aplikacji został wbudowany moduł powiadomień, który poinformuje zespół kelnerski o nowym zamówieniu.
Tak, po złożonym zamówieniu klient widzi status realizacji zamówienia.
System posiada integrację z płatnościami PayU. Operator ten umożliwia płatność przez główne dostępne banki w polsce oraz szybkie przelewy BLIK.
Nie, w panelu który zostanie udostępniony po założeniu konta będziesz miał możliwość wygenerować etykiety z kodem QR. Posiadamy również kontakt do drukarni, która realizowała Nasze wcześniejsze zamówienia.
Płatności obsługuje firma PayU. Aby uruchomić moduł płatności potrzebujesz założyć swoje indywidualne konto w tym systemie a następnie podać w panelu reestauracyjnym identyfikator konta.
Tak w panelu restauracyjnym możesz sam zarządzać kartą dań. Również udostępniamy moduł personalizacji karty. Sam decydujesz jakie kolory, logotyp będzie widział Twój gość po zeskanowaniu kodu QR.
Nadal masz pytanie? Nie martw się, nasz zespół obsługi klienta jest gotowy do pomocy w przypadku jakichkolwiek pytań lub problemów